Dreptul de retragere
Politica de Returnare Simplificată (Inclusiv Costurile de Transport și Condițiile de Returnare):
Dreptul de retragere se exercită în conformitate cu prevederile OUG 34/2014, articolul 9 alineatul 1, într-un interval de 14 zile.
Condițiile și procedura pentru exercitarea acestui drept, în cazurile prevăzute de prezenta ordonanță, sunt stabilite în următoarea clauză: "Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale în termen de 14 zile, fără a fi necesar să justifice decizia de retragere." Conform prevederilor legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil exclusiv consumatorilor (persoane fizice).
În cazul persoanelor juridice (care nu sunt considerate consumatori), ne rezervăm dreptul de a decide dacă acceptăm returnarea produselor și rambursarea acestora sub formă de avans pentru comenzi viitoare sau de a refuza cererea de returnare.
Piesa trebuie sa fie trimisa in stare perfecta, sa nu aiba urme de montaj, sa nu fi fost pusa pe masina, sa nu fie rupta sau deteriorata si sa fie in ambalajul ei original.
- Returul nu se accepta daca:
Podusul este deteriorat, zgariat, rupt sau cleme rupte !
Produsul nu trebuie sa aiba deformari mecanice sau modificari ale starii lui initiale.
produsul este fara etichetele si inscriptionarile specifice
produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
produsul are lipsa componente care erau in continutul sau, sau are urme de montaj!
produsul este de origine, iar cumparatorul a comandat gresit sau nu ne-a dat toate datele necesare.
Daca produsul a fost montat pe masina sau are urme de montaj, returul NU SE ACCEPTA !!
Cerinte pentru retur:
- Produsul trebuie sa fie trimis inapoi cu ambalajul lui original nedeteriorat.
- Produsul sa fie complet cu toate accesoriile in cutie.
-Produsul nu trebuie sa prezinte urme de montaj sau vopsire.
-Produsul nu trebuie sa aiba deformari mecanice sau modificari ale starii lui initiale.
produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
produsul are lipsa componente care erau in continutul sau, sau are urme de montaj!
produsul este de origine, iar cumparatorul a comandat gresit sau nu ne-a dat toate datele necesare.
- Produsul sa fie complet cu toate accesoriile in cutie.
-Produsul nu trebuie sa aiba deformari mecanice sau modificari ale starii lui initiale.
Produsele deteriorate , murdare sau care prezinta urme de montaj nu se primesc retur , in caz contrar produsul va fi inapoiat clientului !
Pentru a beneficia de garantia produselor , becuri ,leduri, senzori de parcare .. etc .. Acestea trebuie montate intr un service autorizat !
Produsele defecte care sunt inca in garantie trebuie sa ajunga la noi insotite de : Factura , ambalaj si deviz de montare in service autorizat !
Produsele deteriorate , murdare sau care prezinta urme de montaj nu se primesc retur , in caz contrar produsul va fi inapoiat clientului !
Pentru a beneficia de garantia produselor , becuri ,leduri, senzori de parcare .. etc .. Acestea trebuie montate intr un service autorizat !
Produsele defecte care sunt inca in garantie trebuie sa ajunga la noi insotite de : Factura , ambalaj si deviz de montare in service autorizat !
Cum Returnați:
Anunțați-ne despre intenția de returnare printr-un completarea acestui formular https://tuningexpert.ro/index.php?route=account/return/add,
Nu veti fi contactat de catre noi pentru aprobarea formularului .!
Expedierea produselor înapoi se face la adresa: TUNINGEXPERT PRO SRL, Stefan cel Mare, nr. 82, Oradea, Bihor, România, în termen de 14 zile de la notificarea de returnare.
Pentru a returna produsul ,accesati unul din linkurile de mai jos .
Anunțați-ne despre intenția de returnare printr-un completarea acestui formular https://tuningexpert.ro/index.php?route=account/return/add,
Nu veti fi contactat de catre noi pentru aprobarea formularului .!
Expedierea produselor înapoi se face la adresa: TUNINGEXPERT PRO SRL, Stefan cel Mare, nr. 82, Oradea, Bihor, România, în termen de 14 zile de la notificarea de returnare.
Pentru a returna produsul ,accesati unul din linkurile de mai jos .
Costuri de Transport la Returnare:
Dacă returnați un produs din cauza unei greșeli sau defectului din partea noastră, vom acoperi costul transportului de returnare.
Dacă returnați produsul din propria inițiativă, va trebui să suportați costurile de transport. Pentru aceasta, puteți folosi servicii precum colete-online.ro sau woot.ro.
Important: Nu acceptăm colete retur trimise cu ramburs.
Dacă returnați un produs din cauza unei greșeli sau defectului din partea noastră, vom acoperi costul transportului de returnare.
Dacă returnați produsul din propria inițiativă, va trebui să suportați costurile de transport. Pentru aceasta, puteți folosi servicii precum colete-online.ro sau woot.ro.
Important: Nu acceptăm colete retur trimise cu ramburs.
Vom returna suma plătită, excluzând costurile de livrare, în cel mult 14 zile de la primirea produsului
Vom rambursa suma plătită pentru produsul returnat direct în contul dumneavoastră bancar. Aceasta este singura metodă de rambursare pe care o utilizăm, indiferent de metoda de plată inițială folosită la cumpărare.
Rambursarea în contul bancar se va efectua fără costuri suplimentare pentru dumneavoastră.
Vă rugăm să ne furnizați detaliile contului bancar în momentul inițierii procesului de returnare pentru a ne asigura că rambursarea este procesată rapid și eficient.
Vom returna suma plătită, excluzând costurile de livrare, în cel mult 14 zile de la primirea produsului
Vom rambursa suma plătită pentru produsul returnat direct în contul dumneavoastră bancar. Aceasta este singura metodă de rambursare pe care o utilizăm, indiferent de metoda de plată inițială folosită la cumpărare.
Rambursarea în contul bancar se va efectua fără costuri suplimentare pentru dumneavoastră.
Vă rugăm să ne furnizați detaliile contului bancar în momentul inițierii procesului de returnare pentru a ne asigura că rambursarea este procesată rapid și eficient.
Condiții Speciale:
Produsele speciale, cum ar fi carcasele de chei auto compete, trebuie să fie returnate în starea inițială și pot fi refuzate dacă au fost modificate.
Păstrați ambalajele speciale pentru produsele delicate, cum ar fi bateriile.
Pentru a evita neplacerile cauzate de comandarea gresita a produselor ,va rog sa ne contactati telefonic pentru mai multe detalii pentru produsul dorit .
Produsele speciale, cum ar fi carcasele de chei auto compete, trebuie să fie returnate în starea inițială și pot fi refuzate dacă au fost modificate.
Păstrați ambalajele speciale pentru produsele delicate, cum ar fi bateriile.
Pentru a evita neplacerile cauzate de comandarea gresita a produselor ,va rog sa ne contactati telefonic pentru mai multe detalii pentru produsul dorit .